ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

واسعی: شاید به پیکان برگردم| بحران برای بازیکن مشهدی تراکتور

  • کد خبر: ۵۵۳۸۳
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
واسعی: شاید به پیکان برگردم| بحران برای بازیکن مشهدی تراکتور
عقب‌نشینی بازیکن مشهدی تیم فوتبال تراکتور از ماجرای شکایت پیکان نشان می دهد که آینده این بازیکن به رضایت پیکانی ها گره خورده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از ماه‌ها خبر‌سازی به نظر می‌رسد ماجرای سعید واسعی با شکست و عقب نشینی این بازیکن مشهدی همراه شود. بازیکن نُه‌میلیاردی تراکتور که امسال در جریان یک پرونده پیچیده حقوقی از پیکان جدا شد و به تراکتور رفت، همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، بعد از چند هفته به مشکل خورد و حالا در حال سپری کردن دوران محرومیت خود است؛ ولی این ماجرا در همین‌جا تمام نشده و سعید واسعی غیر از اینکه باید خسارت باشگاه تراکتور را بدهد، شاید مجبور شود دوباره به پیکان برگردد. اتفاقی که بدون‌شک مطلوب او نخواهد بود و البته به احتمال زیاد خواسته ایده‌آل باشگاه پیکان هم نیست. مسلما هیچ مربی‌ای دوست ندارد به یک بازیکن یاغی و بی‌انگیزه بازی بدهد.
 
سعید واسعی روز گذشته در گفت‌وگویی بار دیگر از وضعیت نامشخص خود در تیم تراکتور گلایه کرد و گفت: با وجود اینکه حکم محرومیت من صادر شده، همچنان می‌گویم فسخ قراردادم با پیکان قانونی بوده است و بر اساس بندی در قراردادم و مسائل مالی میان من و باشگاه، اقدام به فسخ یک‌طرفه کردم. باشگاه پیکان می‌گوید ۳۲‌درصد از قرارداد بازیکنان به‌عنوان جریمه کسر شده است، ولی فکر نمی‌کنم این کار قانونی باشد؛ چرا‌که تیم ما سقوط نکرده و نتایج آن‌چنان ضعیفی نگرفته است که حدود یک‌سوم قرارداد ما کسر شود. با‌وجود اینکه حکم من صادر شده است، ولی حق اعتراض برایم وجود دارد و به‌همراه وکیلم پیگیر این موضوع هستم؛ اما با مدیر‌برنامه‌هایم در حال مذاکره با مسئولان باشگاه پیکان هستیم تا این مشکل به‌نوعی رفع‌و‌رجوع شود و بتوانم رضایت آن‌ها را بگیرم تا هرچه زودتر به میادین برگردم.
 
وی درباره اینکه اگر مجبور شود حاضر است باقی‌مانده قراردادش را برای پیکان بازی کند یا نه نیز توضیح داد: اگر مشکل به این صورت حل شود، من حرفی ندارم این چند ماه باقی‌مانده را برای پیکان بازی کنم و بعد بازیکن آزاد شوم؛ ولی پیکان چنین‌نیتی ندارد و آن‌ها به‌دنبال وصول جریمه نقدی هستند و صحبت‌هایی که داشتیم، در‌این‌راستا بوده است و فکر می‌کنم به‌زودی هم نتیجه حاصل شود. باید بگویم که ماندن یا رفتنم دست خودم نیست و اینکه بمانم یا جدا شوم، تصمیمی است که باید باشگاه بگیرد. بازهم اگر از تیم رفتنی شدم، حتما قسمت این‌طور بود و شرایط این‌طور پیش آمد. هافبک محروم تراکتور درباره سرنوشت حضورش در این باشگاه گفت: این موضوع به باشگاه تراکتور برمی‌گردد و در اختیار من نیست.
 
من همان‌طور که می‌دانید، ابتدای فصل پیشنهاد‌های خوبی داشتم؛ ولی تیم تراکتور را دوست داشتم و به تبریز رفتم. پدر‌و‌مادر من اصالتا ترک‌زبان هستند و به همین‌خاطر همیشه علاقه خاصی به تراکتور داشته و دارم و به‌همین‌دلیل این تیم را برای ادامه فوتبال انتخاب کردم و دوست داشتم در این تیم با حمایت هواداران خوبش پیشرفت کنم، ولی اتفاقاتی افتاد که دست من نبود.
 
حالا بحث فسخ قراردادم به میان آمده است و در این شرایط مسئولان تراکتور هر تصمیمی قرار است بگیرند، امیدوارم هرچه‌زودتر تکلیف من را روشن کنند؛ چرا‌که تا همین الان هم چند ماه بیرون بودم و از نظر فوتبالی خیلی ضرر کردم. سعید واسعی درباره شائبه مذاکره‌اش با تیم‌های دیگر هم توضیح داد: هیچ مذاکره‌ای نداشتیم و صحبتی هم با من نشده است. من از‌یک‌طرف یک‌سال‌و‌نیم دیگر با تراکتور قرارداد دارم و از طرف دیگر هنوز ۳‌ماه دیگر محروم هستم و مشخص است در این شرایط نه من تمایلی به مذاکره با سایر باشگاه‌ها دارم و نه آن‌ها تمایل دارند با من وارد مذاکره شوند. این حرف‌و‌حدیث‌هایی که ایجاد می‌کنند، همین‌جا می‌گویم تمامش کذب است و اگر مشکل من برطرف شود و باشگاه تراکتور من را بخواهد، آماده خدمت به این تیم هستم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->